Verzending

Bij het plaatsen van jouw bestelling is het mogelijk om uit 3 mogelijke verzendmethodes te kiezen:

Untracked

Tracked

Courier

Onderstaand een omschrijving van de diverse beschikbare verzen­dmet­hodes, op basis van deze informatie kun je de meest geschikte verzendmethode selecteren.

Untracked

Dit is de goedkoopste verzendwijze die beschikbaar is, waarbij er geen traceercode beschikbaar is.
Binnen Nederland wordt de verzending normaliter binnen 24 uur afgeleverd.

Tracked

Met deze verzendwijze ontvang je een track & trace code, waarmee je op de hoogte gehouden wordt van de verzending. Je kunt deze volgen vanaf het moment dat het pakket bij Promio vertrekt, tot aan de levering bij de klant.

Courier

Indien je meerdere artikelen bestelt en daarmee op een hoger gewicht uitkomt is Courier de meest geschikte verzendmethode.
Deze verzendwijze geschikt voor alle zendingen boven de 0.699kg (punten).

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht, de verzendwijze, en het afleveradres van de bestelling.

Een overzicht van de verzendkosten vind je hier.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Indien je hebt gekozen voor de Tracked of Courier optie, raden wij je aan om contact op te nemen met de koerier.

Mocht je hierna verdere hulp nodig hebben om een vermiste zending te traceren, neem gerust contact met ons op via info@promio.nl of op +31 (0)76 888 6446

Hoe kies ik de gewenste verzendmethode via de automatische integratie?

Indien je gebruikt maakt van 1 van onze integraties, is het mogelijk om met keywords te werken in de verzen­dmet­hodes. Zo wordt de gekozen verzendmethode in jouw shop, automatisch gekoppeld aan de Promio verzendmethode.

Kan ik mijn pakket volgen?

Indien je hebt gekozen voor een Tracked of Courier verzerndmethode is het mogelijk om de bestelling door middel van de toegestuurde Track & Trace code te volgen.

Mocht je vragen hebben over de status van je levering, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de vervoerder. Wanneer je gekozen hebt voor Collection, wordt er contact opgenomen zodra de bestelling klaar ligt.

Kan ik een ander verzendadres opgeven?

Het is mogelijk om een ander verzendadres op te geven bij je bestelling.

Het factuuradres wordt dan alleen voor op de factuur gebruikt.