Proble­emop­lossing integratie

Inrichting

* Zorg ervoor dat het account waar je de koppeling mee activeert Administrator rechten heeft in jouw winkel, hiermee zorg je ervoor dat Promio voldoende rechten heeft om producten en bestellingen te kunnen beheren.
* Zorg voor een consistent gebruik van URL's met WWW en zonder WWW.
* Nadat de integratie gemaakt is zal er onder WooCommerce –> Instellingen –> Geavanceerd een REST API koppeling en 2 webhooks (Product deleted, Order updated) aangemaakt worden.
 Let op: wijzig of verwijder deze instellingen niet, dit kan ervoor zorgen dat de koppeling onbruikbaar gemaakt wordt.

* Het huisnummer dient in het adresveld ingevoerd te worden, het is belangrijk om geen apart huisnummer veld te creëren, omdat deze niet mee zal komen via de integratie.

* Er dient een geldig SSL certificaat aanwezig te zijn.

* Op hostingniveau dienen GET, POST en PUT commando's toegelaten te worden.

Tips:

* Gebruik een postcode checker om onjuiste zendingen te voorkomen, validatie hierop wordt aan Promio zijde niet uitgevoerd.

* Promio is niet veran­two­or­delijk of betalingen daadwerkelijk in jouw winkel voldaan worden, bestellingen die als betaald gemarkeerd worden worden automatisch doorgezet naar Promio.

* Het is belangrijk om de verzendkosten in te richten, zodat deze doorberekend naar de klant, na het doorsturen van de bestelling, zal door Promio ook de verzendkosten gefactureerd worden.

* Shopify laat maar 100 variaties per product toe, zorg ervoor dat je niet meer variaties per product exporteert vanuit Promio.