Proble­emop­lossing integratie

Inrichting

* Zorg ervoor dat het account waar je de koppeling mee activeert Admi­nis­trator rechten heeft in jouw winkel, hiermee zorg je ervoor dat Promio voldoende rechten heeft om producten en bestellingen te kunnen beheren.
* Zorg voor een consistent gebruik van URL's met WWW en zonder WWW.
* Nadat de integratie gemaakt is zal er onder WooCommerce –> Instellingen –> Geavanceerd een REST API koppeling en 2 webhooks (Product deleted, Order updated) aangemaakt worden.
 Let op: wijzig of verwijder deze instellingen niet, dit kan ervoor zorgen dat de koppeling onbruikbaar gemaakt wordt.

* Het huisnummer dient in het adresveld ingevoerd te worden, het is belangrijk om geen apart huisnummer veld te creëren, omdat deze niet mee zal komen via de integratie.

* Er dient een geldig SSL certificaat aanwezig te zijn.

* Op hostin­gni­veau dienen GET, POST en PUT commando's toegelaten te worden.

Tips:

* Gebruik een postcode checker om onjuiste zendingen te voorkomen, validatie hierop wordt aan Promio zijde niet uitgevoerd.

* Promio is niet veran­two­or­delijk of betalingen daad­wer­kelijk in jouw winkel voldaan worden, bestellingen die als betaald gemarkeerd worden worden automatisch doorgezet naar Promio.

* Het is belangrijk om de verzen­dkosten in te richten, zodat deze doorberekend naar de klant, na het doorsturen van de bestelling, zal door Promio ook de verzen­dkosten gefactureerd worden.

* Shopify laat maar 100 variaties per product toe, zorg ervoor dat je niet meer variaties per product exporteert vanuit Promio.