Betaling geplaatste bestelling
Nadat de bestellingen geplaatst zijn, kunnen deze voldaan worden in je Promio account, nadat de betaling voldaan is, wordt de bestelling doorgezet naar ons productieproces.
In je account vindt je de onbetaalde bestellingen terug onder de menuoptie "Onbetaalde bestellingen":
Betalingen kunnen op 2 manieren voldaan worden:
1. Credit/Debit kaart
2. Credits uit je wallet
1. Credit/Debit kaart
Indien je kiest voor de Credit/Debit kaart optie, zijn de volgende mogelijkheden beschikbaar, na keuze wordt je doorverwezen naar onze betalingsprovider Mollie om de betaling te voldoen.
2. Credits uit je wallet
Het is ook mogelijk om credits aan te schaffen, deze credits worden in je wallet geplaatst waarmee de betalingen voldaan kunnen worden.
Het is daarnaast ook mogelijk, indien er een bestelling geplaatst wordt, automatisch deze credits uit je wallet af te schrijven, zodat de bestelling direct bij Promio voldaan is.
Meer uitleg over het opwaarderen en de automatische afschrijving vind je hieronder.
Credits opwaarderen
Onder de menuoptie "Bestellingen" vind je de optie terug om de wallet op te waarderen, het saldo van je wallet kan met ieder gewenst bedrag opgewaardeerd worden.f
Vul hiervoor het gewenste bedrag in en klik op "Koop tegoed":
Automatische afschrijving credits
Je kunt er ook voor kiezen om automatisch credits uit je wallet af te laten schrijven, op het moment dat er een bestelling geplaatst wordt. Dit zorgt ervoor dat de betaling automatisch voldaan wordt, en de bestelling direct naar ons productieproces doorgezet wordt.
Onder de menuoptie "Bestellingen" kun je deze functionaliteit aanzetten door de automatische afschrijving goed te keuren: