Reto­uraf­han­deling

Kunnen mijn klanten producten retour sturen?

Indien je geen perso­nali­se­erde producten verkoopt kunnen klanten zich beroepen op het retourrecht, waarmee zij de bestelde producten retour mogen sturen.

Hiervoor bieden wij een postbus adres beschikbaar, waar klanten, onder vermelding van jouw eigen bedrijf­snaam, de producten naartoe retour kunnen sturen.

Neem contact met ons op voor het verkrijgen van het postbus adres.

Wat gebeurt er met mijn product als deze retour gekomen is?

De retour gestuurde producten zullen allereerst gecon­tro­leerd worden op defecten, hierna zullen wij aan je doorgeven of de producten in de juiste staat ontvangen zijn.

Het retour gekomen product kunnen wij bij ons op voorraad houden, en bij een volgende identieke bestelling versturen, hiervoor worden dan alleen de verzen­dkosten berekend.

Krijg ik het retour gekomen product gecre­diteerd?

Omdat het geper­so­nali­se­erde producten betreft, kunnen wij hier geen creditering op uitvoeren.

Wat als het product beschadigd bij mijn klant geleverd wordt?

Indien er, onverhoopt, een product beschadigd geleverd wordt dan vragen wij dit binnen 3 werkdagen na ontvangst te melden, inclusief foto's van het beschadigde product en de verpakking, zodat wij tijdig melding kunnen maken bij de koerier.

Hierna zullen wij voor een passende oplossing zorgen, zodat de klant een deugdelijk product ontvangt.