Klantenservice Promio

Heb je een vraag over je bestelling of een van onze producten?
Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!

Contact opnemen met Promio

Bel naar 076 888 6446

Stuur een E-mail

Whatsapp naar 06 28 68 77 29

Facebook

Twitter

Meer contactgegevens

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op de homepage vind je een overzicht van ons assortiment, maak je keuze en je komt terecht op de productpagina.
Hier kun je ervoor kiezen om direct te beginnen met ontwerpen en zelf je ontwerp in de designer te maken.
Daarnaast kun je ook gebruik maken van onze ontwerpen, die je naar wens kunt aanpassen en personaliseren.

Mocht je een kant & klaar bestand hebben, die volgens de aanleverspecificaties is opgemaakt.
Dan kun je deze op de productpagina direct uploaden en kiezen voor bestellen zonder designer.

Indien gewenst kunnen we een digitale drukproef per mail toesturen, hierbij controleren we
het bestand en ontvang je een drukvoorbeeld per mail.

Mocht je er via de website niet aan uit komen, is het geen probleem je wensen en gegevens per mail te sturen.
Wij zullen kosteloos het ontwerp voor je maken en een voorbeeld toesturen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de pagina “Inloggen“.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in bij Wachtwoord vergeten? en je ontvangt verdere instructies per mail.

Is de prijs inclusief bedrukking?

Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief bedrukking.
Wij brengen ook geen instelkosten in rekening en kan elke product voorzien worden van een eigen bedrukking of personalisatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer het drukproces nog niet in werking is gesteld, kunnen we de bestelling nog annuleren.
Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Dit is afhankelijk of de bestelling al in drukproces is gezet.
We raden je aan zo spoedig mogelijk nadat de bestelling geplaatst is contact met ons op te nemen, wanneer je de bestelling wilt aanpassen.
Wanneer de bestelling al in drukproces is gezet, kunnen we deze niet meer aanpassen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden.

Wij maken gebruik van een betalingspartner waardoor je kunt betalen in de vertrouwde iinternet betaalomgeving van je eigen bank.
De keuze als betaalmogelijkheid zijn:
– iDeal
– Bankcontact / Mister Cash
– Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro of American Express
– Sofort banking
– Giropay
– Achteraf betalen via Billink (meerprijs € 1,49)

Bij de bovenstaande betaalmogelijkheden wordt je bestelling direct verwerkt.
Daarnaast is het ook mogelijk om via vooruitbetaling per bank te betalen. Je kunt de betaling dan zelf overmaken onder vermelding van het ordernummer.
Wanneer de betaling is ontvangen wordt het drukproces in werking gesteld. Onze bankgegevens vind je bij de contactpagina.
Voor bedrijven, stichtingen en instellingen is het ook mogelijk om op rekening te betalen. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur.
De factuur wordt digitaal in een PDF-bestand per mail opgestuurd. Bij grote orders kan er gevraagd worden om een vooruitbetaling.
Bij twijfel of vragen gelieve vooraf contact op te nemen.

Kan ik achteraf betalen?

Voor bedrijven, stichtingen en instellingen is het mogelijk om achteraf te betalen (op rekening).
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur .
De factuur wordt digitaal in een PDF-bestand per mail opgestuurd. In de mail staat ook een betaallink vermeldt, zodat je de factuur achteraf ook online kunt voldoen.
Waneer er extra informatie op de factuur dient vermeldt te worden zoals een kostenplaatsnummer, kun je deze bij de opmerkingen plaatsen.

Bij grote orders kan er gevraagd worden om een vooruitbetaling.
Voor particulieren is het ook mogelijk om achteraf te betalen via Billink , meerprijs € 1,49
Bij twijfel of vragen gelieve vooraf contact op te nemen.

Wat zijn de betaalgegevens?

Hieronder onze bankgegevens, vermeld als omschrijving altijd je ordernummer.

T.n.v. V.O.F. Promio
IBAN Nr.: NL64 RABO 0135 7436 13
Bank: Rabobank Breda

Overboekingen vanuit het buitenland:
SWIFT / BIC code: RABONL2U

Kan ik op rekening bestellen?

Voor bedrijven, stichtingen en instellingen is het mogelijk om achteraf te betalen (op rekening).
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur .
De factuur wordt digitaal in een PDF-bestand per mail opgestuurd. In de mail staat ook een betaallink vermeldt, zodat je de factuur achteraf ook online kunt voldoen.
Waneer er extra informatie op de factuur dient vermeldt te worden zoals een kostenplaatsnummer, kun je deze bij de opmerkingen plaatsen.

Bij grote orders kan er gevraagd worden om een vooruitbetaling.
Voor particulieren is het ook mogelijk om achteraf te betalen via Billink , meerprijs € 1,49
Bij twijfel of vragen gelieve vooraf contact op te nemen.

Facturen

Als de bestelling is afgerond ontvang je automatisch de factuur per mail op het opgegeven mailadres.
Deze factuur kun je ook terugvinden in je accoount.

Als je voor een bedrijf, stichting of instelling hebt gekozen voor op reking te betalen , ontvang je de factuur ook per mail nadat de bestelling is verzonden.
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen, nadat de factuur is ontvangen.
In deze mail vindt je ook een handige betaallink waarmee je de betaling makkelijk online kan voldoen.
Op verzoek is het ook mogelijk om de factuur handmatig per post te verzenden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn ongeacht het aantal stuks € 5,95 per adres binnen Nederland en € 7,95 per adres naar België.
Vanaf € 75,- incl. BTW wordt de bestelling gratis geleverd.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestelling wordt in Nederland en België bezorgd door PostNL.

Kan ik mijn pakket volgen?

Als de bestelling is verzonden ontvang je op het opgegeven mailadres de track & trace van PostNL.
Met deze track & trace kun je het pakket online volgen en het verwachte aflevermoment bekijken.

Mocht je vragen hebben over de status van je levering, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met PostNL.
Wanneer je gekozen hebt voor ophalen bij Promio, wordt er contact opgenomen zodra de bestelling klaar ligt.

Kan ik een ander verzendadres opgeven?

Het is mogelijk om een ander verzendadres op te geven bij je bestelling.
Het factuuradres wordt dan alleen voor op de factuur gebruikt.

Dit adres wordt niet vermeld in of op het pakket. Zo kan je bijvoorbeeld anoniem iemand verrassen met je bestelling.

Is een postbus mogelijk als verzendadres?

Het is geen probleem je bestelling binnen Nederland naar een postadres te verzenden.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Via onze website kun je al direct het pakket naar België laten verzenden.
De verzendkosten hiervoor zijn € 7,95 per adres in België.

Het is ook mogelijk om je bestelling naar een ander land dan Nederland en België te verzenden.
Deze verzendkosten zijn afhankelijk naar welk land de bestelling verzonden moet worden en het gewicht van de bestelling.
Je kan het beste contact met ons opnemen, dan berekeken wij de verzendkosten.

Wat is de levertijd?

Bij de meeste producten is de levertijd binnen 24 uur.
Bestellingen t/m 36 stuks op werkdagen voor 14.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden.

Bij enkele producten en grotere aantal stuks geldt een andere levertijd.
Deze is op de pagina van het product vermeldt.

Kan mijn bestelling morgen geleverd worden?

Bestellingen voor 14.00 uur geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden.
Bij grotere aantallen kan de levertijd langer duren. Mocht je zeker willen weten of de bestelling morgen bezorgd kan worden, kun je het beste vooraf informeren.
Je bestelling wordt met PostNL verzonden. In 99% van de gevallen wordt het pakket de volgende dag geleverd, maar aangezien het mensenwerk blijft kunnen we dit niet garanderen.

Kan ik een afleverdatum geven?

Bij je bestelling kan je de gewenste uiterlijke afleverdatum opgeven.
Deze kan je het beste vermelden bij de opmerkingen.

Ophalen bij een afhaalpunt

Bij het plaatsen van de bestelling kan je ervoor kiezen om je bestellingen te laten afleveren bij een gewenst PostNL afhaalpunt.
Je ontvangt dan ook een track&trace waarin je kan zien wanneer het pakket klaar ligt om opgehaald te worden.

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Dan wordt de bestelling als een pakket aangeboden door Post NL.
Mocht je niet thuis op moment dat het pakket wordt afgeleverd zal de chauffeur van PostNL een kaartje in de brievenbus stoppen met de status van de levering.

Ik ben niet tevreden met mijn ontvangen producten

Wij van Promio zullen er alles aan doen om je bestelling met de juiste zorg te behandelen.
Service staat bij ons hoog in het vaandel en zijn alleen tevreden als jij ook tevreden bent over het product. Mocht je toch niet tevreden zijn met de ontvangen producten, dan graag contact op te nemen met onze klantenservice en dan zal er altijd gekeken worden naar een gepaste oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat het om gepersonaliseerde producten betreft en volgens de specificatie van de klant zijn gemaakt.
Hierbij wijzen wij naar de uitzonderingen van de herroepingsrecht.